199887 Kizlar bebegim 6 aylik normalde yataga koyunca etrafına yastık koyardım bu kez koymadim uca kadar gelip düştü çığlığına koştum kendimi kötü hissediyorum yara bere şişlik görünürde yok bilen yasayan varsa bu durumda ne yapmaliyim lütfennn
Pinar_kb 199887 doktora götürün eğer imkanınız yoksa iyice kontrol ettiyseniz gözlerini takip edin normal mi? 2saatte uyutmayın. Takip edin
Defnemmm1 199887 küçükmüş daha acile gösterin bence onun haricinde kusma gözde kayma varmı takip edin uyutmayın
OLaaBalito_ 199887 uyku hali gözde kayma kusma normalin dışında herhangi bir değişiklik varmı hastaneye götürün bence Allah korusun çokta ağlıyorsa bir gosterin .. Çok geçmiş olsun
199887 Pinar_kb dusmenin etkisiyle elime hemen alinca sersem gibydi bende cok korktum normalde ilk kez basima geldi simdi uyanik canım ama cok ağlıyor
nurcanyvz Allah rızası için tutup hastaneye götürmek yerine buraya mı soruyorsunuz Allah korusun her şey olabilir
199887 nurcanyvz hastaneye goturecem bunu dusunmedim mi saniyon ama simdi birşeyi yok o yüzden gozlemlicem kotu bişey gorursem elbet goturecem
199887 nurcanyvz şaşır şaşırma beni sinirlendirmeyin siz niye yorum yapıyorsunuz halla halla insan gibi konusursan sevinirim
HulyaYilmaz41 199887 benımde o ayda düştü cok agladı korktu ama gözlemledim iki saat uyutmadım normal keyfi yerindeydi gözlerde kayma bıseyı yoktu snra uykusu geldi uyuttum cok şükür bi sıkıntı yok bnmde o kdr yüksek yatagım ama gözlemleyiin tel tuhaf harekette götürün
tultanhanim 199887 yani buraya yazmak yatağın yüksekliğini ölçmek yerine hastaneye girseniz keşke uykusu var çok ağlıyor diyorsunuz
tultanhanim 199887 o zaman takip edin uyutmayın inşallah bişey olmaz ana değişik bi durum olursa mutlaka gidin