NatashaRomanoff Nurcan_8034 biz onu da yaptık gittik belediye İZSU’dan ekip gönderdi geldiler su sayacına baktılar ama sorun yok dediler ama yine gideceğiz yani tanıdıklar biz şu kadar ödüyoruz diyince vallahi üzülüyorum suyum bu kadar pahalı olmasına
Fusunf NatashaRomanoff Ankara bilmiyorum ki eşim söyledi bana da 😀elini sudan cıkarmamaya devam et sen dedi 😁
Fatos-Azra21 AA size çok gelmiş babada 300 TL falan gelmiş sanırım normalde daha az geliyordu bazen çamaşır fazla yikayinca ondan oluyor arıtıcı falan varmı evde oda etkiliyor
hsjsjsj NatashaRomanoff aklıma masumlar apartmanı sahnesi geldi snnsjsja Safiye’yle Gülben’in evine su faturası gelmişti. Faturayı kesen adam abla napiyorsunuz içeride hamam mı işletiyorsunuz demişti nsjsjsja ona çok gülmüştüm 😂😂😂
theblackvirgo NatashaRomanoff kocaeli 200 tl bazen 300 falan elektrikte 160 ti şimdi kurutma makinasi aldık 300 e çıktı
sek_kahve senapulim benim evim aşşşşşırı sıcak, diğer komşulara ayıp olmasın diye açıyorum resmen. Tişörtle dolaşıyorum. Çünkü 4 daire var her katta, yanım altım üstüm dolu ve herkes açıyor doğalgazı, ev fırın gibi oluyor
Sebusebu NatashaRomanoff Bizim de cok geldi bu ay 36 günlük kullanım 600 tl istanbul. Şok oldum. Takibe aldm bakalm imkanı yok yani
tubasd NatashaRomanoff belli bir M3 üzerini kullandığınızda normalden fazlamı hesaplaniyor acaba size tanınan M3 kaç baktinizmi araştırdınizmi
beyzacmvrc tubasd ever belirli bir metrekupy gecincd iki katından falan hesaplanıyor Bizim klozet su akıtıp duruyodu çeşmesi de bozuktu kapanmiyordu az az da olsa sürekli akıyordu fatura bir geldi 400 o zaman en fazla 80 falan geliyordu Kalbimize inmişti sonra baktım belirli bir sınır var onu aşınca iki üç katından falan hesaplanıyormus
NatashaRomanoff endoplazmikretikulumiste annemlerle falan kıyasladık ama onlarda başka şehirdeler. Komşularda bize de böyle geliyo normal alıştık su pahalı diyolar benden başka dert edinen yok vallahi