NatashaRomanoff Hangi şehirlerde ne kadar su faturası ödüyosunuz? İzmirdeyim 700 lira su faturası geldi. Bu şehrin suyu çok pahalı yaa. Annemler başka şehirdeler aynı metreküp kullanmışız karşılaştırdık onlara 240 lira gelmiş 😭
sek_kahve NatashaRomanoff çok fazla gelmiş, benimki de 200 civarıydı sanırım hatırlayamadım. Ama doğalgazım 600 geldi bu ay, sizin su benim doğalgazdan bile fazla. Nasıl bu kadar fark olabilir şaşırdım gerçekten
Misbebegim NatashaRomanoff bizde kocaeli deyiz 500 geldi bu ay elektrikte oye geliyor şoktayım 2 kişiyiz evde bebis zaten elektrik su kullanmiyor nasil bu kadar yüksek geliyor aklım almıyor
NatashaRomanoff Zhra78 bilmiyorum ki sürekli sürekli artıyo tutar valla gına geldi artık 14 metreküp harcamışız 700 lira.
NatashaRomanoff Kullandığımız hacim aynı ama her ay artıyo valla napcaz bilmiyorum çamaşır bulaşıkta mı yıkamayalım 😭
NatashaRomanoff sek_kahve doğalgaz 1000 geldi de su bu yani kardeşim başka şehirde onun 10 metreküp harcamış daha az faturası
NatashaRomanoff Misbebegim su her şehirde farklı fiyatlandırılıyomuş ama zaten şarıl şarıl akıtacak halimiz yok çeşmeden içemiyoruz zaten sadece çamaşır bulaşık duş bu yani Her ay daha da artıyo
OptimusPrime Misbebegim Kocaeli’nde suya zam gelmiş evet geçen paylaştılar. Gebze yani belediye zam yapmış gizli gizli fatura bir geldi 375 şok oldum. 225 falan geliyordu. Bu ne zam ya! Ekmek hemen 1 ocakta oldu 8₺ şaşkınım.
NatashaRomanoff sek_kahve ne yapabiliriz yaa valla sayaca baktırdık 3 ay önce İZSU’dan geldiler sorun görmediler. Tuvalete balkona her yere sürekli bakıyorum sızıntı mı var falan diye o da yok haftada 1 çamaşır günü zaten ama 3-4 tur açıyorum o gün. Bulaşık desen bu akşam açtıysam diğeri bir gün sonraki sabah oluyo her ayda özellikle harcadığımız metreküpe bakıyoruz ama yok
NatashaRomanoff OptimusPrime evet belediyeler yapıyomuş şu zammını ama ne yapalım yani ben anlamadım duş almayı mı keselim ne istiyolar
sek_kahve NatashaRomanoff diğer komşuların faturalarına da baktınız mı hiç? Sizinki faturanız gibiyse onlarınki de, normaldir o vakit
NatashaRomanoff Lütfen bakın harcanan metreküp 15 metreküp. Siz ne kadar harcadınız ben mi çok su harcıyorum onu merak ediyorum artık. Fuzuli biri de değilim. Diş fırçalarken bile kaparım musluğu incede düşünürüm vs ama fazla mı harcıyorum
NatashaRomanoff isaumut tüketim olarak ne yazıyo valla müsait olunca benim faturama bakıp karşılaştırır mısınız
Nurcan_8034 NatashaRomanoff canım benimde bir hafta önce 560 geldi ben faturayı aldım belediye götürdüm yanlışlık olduğunu söylediler faturayı düzeltiler
NatashaRomanoff Nurcan_8034 biz onu da yaptık gittik belediye İZSU’dan ekip gönderdi geldiler su sayacına baktılar ama sorun yok dediler ama yine gideceğiz yani tanıdıklar biz şu kadar ödüyoruz diyince vallahi üzülüyorum suyum bu kadar pahalı olmasına