NatashaRomanoff momymoms Ege kıyı kesimde var bir sorun bence gerçekten ülkenin çoğu şehrine göre çok pahalıya kullanıyoruz suyu
sek_kahve senapulim benim evim aşşşşşırı sıcak, diğer komşulara ayıp olmasın diye açıyorum resmen. Tişörtle dolaşıyorum. Çünkü 4 daire var her katta, yanım altım üstüm dolu ve herkes açıyor doğalgazı, ev fırın gibi oluyor
sek_kahve NatashaRomanoff diğer komşuların faturalarına da baktınız mı hiç? Sizinki faturanız gibiyse onlarınki de, normaldir o vakit
NatashaRomanoff sek_kahve direkt alıp inceleyemedim tabi ki ama karşılaştığımız zaman sorduğum bir iki komşum oldu onlarda normal diyorlar ama sorgulamıyorlar hiç. Ne kadar harcadıklarına bile bakmıyorlar
beyzacmvrc tubasd ever belirli bir metrekupy gecincd iki katından falan hesaplanıyor Bizim klozet su akıtıp duruyodu çeşmesi de bozuktu kapanmiyordu az az da olsa sürekli akıyordu fatura bir geldi 400 o zaman en fazla 80 falan geliyordu Kalbimize inmişti sonra baktım belirli bir sınır var onu aşınca iki üç katından falan hesaplanıyormus
NatashaRomanoff endoplazmikretikulumiste annemlerle falan kıyasladık ama onlarda başka şehirdeler. Komşularda bize de böyle geliyo normal alıştık su pahalı diyolar benden başka dert edinen yok vallahi
Mom_2_zuzu NatashaRomanoff ben İzmir bayraklıda oturuyorum her ay 250 civarı ödüyorum bence siz bi baktırın ona normal değil o İzmir’le de alakalı değil yani benim çevrem de de öyle fatura ödeyen hiç yok
NatashaRomanoff Mom_2_zuzu kullandığınız metreküp nedir acaba rica ederim müsait olduğunuzda kontrol eder misiniz. Çünkü gerçekten ya ben fazla kullanıyorum ya da izsu bi sorun varsa da söylemiyo