Önemli olan bebeğin aç kalmaması, mama da bu amaçla üretilmiş bir ürün zaten. Bana da yaptılar emmiyo mu? Mama mı veriyorsun? Zorlarsan emer, niye mama veriyorsun bla bla bla.. benim çocuğumu benden daha çok kimse düşünemez önemseyemez. Aç kalmasını istemiyorum ben de mama veriyorum sütüm yetmediği her an mama desteği iyi ki var