htc36 sakın mamayı ve sütü biberonla vermeyin yeni doğum yapmışsınız sanırım
Bende doğum yaptığım da sütüm geç geldi üç gün sonra geldi o zaman biberonla verdik göğüs ucum yoktu emmede sıkıntım oldu kayınvalidem vardı başımda biberonla verdi sütümü mamayı ben istemedim çay kaşığıyla verelim dedim neymiş soğurmuş süt -mama çocuk hasta olurmuş tamam da buz dolabındaki gibi olmaz ne azından
çenesi güçlenince seni emer dedi çocuk bir daha emmedi bana eziyet oldu :/