hhhhhhhhh malesef dışarıdan hep bu şekilde tepkiler oluyor emzir sık sık emzir onu yap bunu bir sürü akıl veriyorlar ilk zamanlaeda bende hep öyle düşündüm lohusayken oturup ağlamıştım niye mama da içiyor diye sonra dedim kimene keyfi birşey değil sonuçta ikisini birden az da olsa alıyor bir şekilde büyüyorlar dedim eskidem 2 3 aylık bebeklere pirinç unı verirlermiş anneannem öyle derdi hep sonra burada okuya okuya o düşünceden geçtim çocuğum aç kalıcağına saatlerce ağlıycağına boşver kapa kulaklarını herkez herşeyi söylüyor