UcuBulunamayanBant evet ara ara her kes fedakarlık yapar sevdigi için, ben kendini feda etmekden bahsediyorum aslında. Ömürünün sonu kadar onun için yaşamak, onun izin vermediklerini yapmamak. Mesela çok istiyprum okumak, uniyi bitirdim, diplomamı bekliyorum, ama ben kendimi geliştirmek istiyorum, ne kadar yüksele bilecegimi, neler başara bilirim bunları görmeyi o kadar çok istiyorum ki kendi paramaı kazanıp sevdiklerime hediye almanın hazzını yaşamayı istiyorum, eşim izin vermiyor hiç birine. Keşke benim eşim ayağıma çelme takan degilde beni destekleyen yanımda olan biri olsaydı