Atlasligunler benim demek istedigim ben eşimi hayatımın merkezine koymuştum şimdi ben onun hayatında figuran gibiyim. Beni sanki eve hapsetti, onsuz asla dışarı çikamam, gezmeye filan hep onun canı istediginde gideriz, çalışamam, gezemem, arkadaşlarım olamaz falan böyl kısıtlamalar bana kendi hayatımın olmadıgını aslında onun istedigi gibi yaşadıgımı , hayatında ki yan rollerden birindeymişim hissi uyandırıyor.