Mikaa1922 çocuğunuz küçükse bu biraz lohusalık ve sonrası bunalımdan dolayı da hissediliyor. Tam olarak kızımın ilk yaşında hissettiklerim zorlandıklarım yazdıklarınız. Hem abartılı hissettiklerim vardı hem de gerçek olup farkına vardıklarım. Benim kızım 3 yaşında şimdi ve ben 2 senedir bu bahsettiğinir sarmaldan sağlıklı bir şekilde sıyrılma çabasındayım. Kendi hayatım, kendi zamanım, sadece kendim için ayırdığım zamanlar oluşturmaya çalışıyorum. İşin özü lohusalık döneminde ciddi anlamda rahatlatan bir eş yada anne veya kız kardeşiniz yoksa bebekle uğraşmaktan dolayı o bunalımı çok yoğun yaşadım ben belki sizde de böyle oldu. Eşim, kayınvalidem beni şımarıklık yapıyor olarak gördüler el atmadılar destek vermediler. Bütün yakın arkadaşlarım şehirdışındaydı, ailem akrabalarım uzaktaydı, komşuluk yoktu üstüne covidin en civcivli zamanıydı sokağa çıkma yasakları falan. Eşimin eline ağzına bakarak yaşıyordum. Geçti gitti çok şükür. Arkadaşlarınıza ailenize akrabalarınıza sarılın. Sizi siz yapan şeylere sarılın. Geçecek.