ByAslan Derenmom amin sağlıkla gelsin tabi ki sakin akıllı olsun bir de 3. Yani birz anlayışlı olsun o da 😜😁
Dondurmalikahve simseklivekalpli Sınıf zor ama ela lale el el diye.diye anneler rüyasında ela ile laleyi görüyordur 😃
simseklivekalpli Dondurmalikahve zor evet ya. Hele benim büyük çok cins onunla nasıl gececek bilmiyorum
ByAslan simseklivekalpli yaa bilemedim çok zor geliyor gözüme şuan tekrar doğum tekrar uykusuz geceler sancılar emzirme dönemi fln uzar gider 🤭 sizinkiler kaç yaşında
simseklivekalpli ByAslan biri 6 yaşına girecek biri 3 yaşında biri de 3.5aylik . Sizinkiler kaç yaşında?
Mikoiledikonunannesi Lahmacunayran bende bir tane kızım olsun istiyorum ama iki oğlum beni çok korkuttu biri 3 buçuk biri 1 buçuk .
Kuzey03 Mikoiledikonunannesi benmklerde o yaşta bende kız istiyorum ama bilemiyorum 😀 iki üç sene sonra istiyorum
simseklivekalpli psikolojiksorunlu-ana insan doğum sancisini bile unutuyor. Benim ortanca kolik de değildi tövbe estağfurullah bişeydi hala da öyle sayılır kendini yerden yere atıp aglamalariyla meşhur ama yine de yaptık 😂
ByAslan Lahmacunayran ayy büyük oğlum 6 7 kolikti akşam 3 saat kesintisiz ağlardı ama birz büyüdü sakinledi küçük oğlum maşallah kolik fln değildi ama 1 yaşına kadr kucağımdan inmedi yere çok yapışık bi çocuktu bakalım bu nasıl olck
hnnl Lahmacunayran normalde kesinlikle 3 u düşünmüyordum ilk ikisi korumadıgım halde olmadılar ama bu 3 az çok dikkat ettim tek seferde sok oldum hamile kalmışım 😂