Kuzey03 Mikoiledikonunannesi benmklerde o yaşta bende kız istiyorum ama bilemiyorum 😀 iki üç sene sonra istiyorum
Mikoiledikonunannesi Kuzey03 o zaman da büyük olan oğlum okula gidicek onunla ilgilenmek için yapmak istemiyorum rabbim kendisi ne zaman nasip ederse artık🥰😄
Sinemalmila Lahmacunayran büyük oğlum 10 küçük oğlum 8 üçüncü kızım oldu 5aylik eğer düşünüyorsan ilk önce büyük bir huni al kafana tak hiç görevlileri yorma beyaz bı çarşafa elini kolunu bağla sonra ara yetkilileri gelip seni alsınlar🤣
Lahmacunayran simseklivekalpli benimki seviyor çocuk yani ayırdım gibi olmasın ama yanlış da anlaşılmasın oğlanci
Sinemalmila Lahmacunayran kolay olduğu söylenemez masraflar okul ödevleri hepsiyle tek tek ilgilen zor ya
ikikereanne_ Lahmacunayran ne guzel masallah insallah bende zorlanmam . Bence siz 3. Yu de basarirsiniz :)