ebru_e Bernnnn bende de aynı durum var. Eşim devamını yaptırmayalım diyor. Becsero oldu ilk dozu diğerlerinden bende çok korktum.
ikiprensannesi12 taa oğlum çok kotu oldu bacağı sıstı sertlestı etrafı kızarmstı vücudu ateş gıbıydı durmadan ağlıyordu mecbur olarak verıldı kı genelde çocuklara ılaca karsıyım ama o caresız kalısımdan dolayı vermek zorunda kaldım
Uzayyy prensesannesimerve her doktor çocuğun gelişimine göre bir aşı takvimi belirliyor . Bizimki 1 yaşında başlatmayı uygun gördü
ebru_e yoncaburak bizi de uyardı ama ilk bebeğim ve ilk kez ateşi çıkınca biraz korktum. Ama sabaha pek bir şeyi kalmadı gibi bir kez 38’i gördü ateşimiz
annakaraninaa Bebeklere Verem aşısı dışında hiçbir aşı koldan yapılmıyor diye biliyorum neden kolundan yaptılar
ebru_e annakaraninaa bebeğim 7 aylık ve bacaklarını cok aktif kullandığı için kolundan yapalım daha rahat edersiniz dedi doktorumuz verem aşısının olduğu koldan değil diğer koldan yaptı. İyi ki koldan yapmış bacaktan yapılan aşılarda anneler çok zorlanmış
vsleliz ebru_e valla en zoru buydu aksama dogru iyice ateşi cıkmıstı giydirmeyin bebeğinizi yarım kolluyla dursun ateşini mutlaka ölç bacım
ebru_e vsleliz sadece zıbınla yatırdım üzerini bile örtmedim zaten evimiz sıcak. Sürekli ölçtüm ve hastaneye gitmem gerekirse diye her saat başı ateşini ölçüp not ettim. Sabah olunca daha iyiydi 38 leri görmedik bir daha
vsleliz yoncaburak ikinci dozda ne farketti acaba bizim ikinci doza az kaldı insallah ateşlenmez ilki kötü gecti
yoncaburak vsleliz 2. Dozda ateşlenme yada huzursuzluk olmadı ama calpolu ver dedi doktorumuz verdım bende o kadar
ebru_e vsleliz kilosunun yarısı kadar vermeniz lazım. Mesela bebeğiniz 6 kg 3ml vermeniz gerekiyor bu da bir çay kaşığı demek
taa vsleliz vsleliz kaşıkla bebeğe içirmek çok zor olduğu için ben şırınga ile veriyorum 3 ml doktorda öyle vermişti hastanese aşıdam sonra
Yazmelegi_ ebru_e teşekkür ederim çocuk doktoru mu yapıyor bide ilk dozunu hangi ayda oldu bizimde olacak ama henüz konuşmadık doktorumuzla
Tazeanneyimbenn prensesannesimerve herkesin takvimi farklı oluyor anlamadım bizde 5 ay 2 günlüğüz bugün ilk dozu olduk 7.ayda 2.doz olacağız
ebru_e Yazmelegi_ evet kendi doktoru yaptı. Eczaneden iğneyi alıyorsunuz hangi aylarda kaç doz yapılacağını doktorunuz belirliyor
Uzayyy balli_cilek bize öyle demişlerdi . Bir de yaşadığınız şehir de önemli . Küçük şehirdeyiz bulaşma riski büyük şehirlere oranla daha düşük olduğu için 1 yaş başlayalım dedi . Hemde daha dirençli olur aşıda dedi . İyiki erken başlamamışız çok zorlanırdık