balli_cilek bize öyle demişlerdi . Bir de yaşadığınız şehir de önemli . Küçük şehirdeyiz bulaşma riski büyük şehirlere oranla daha düşük olduğu için 1 yaş başlayalım dedi . Hemde daha dirençli olur aşıda dedi . İyiki erken başlamamışız çok zorlanırdık