ebru_e Bebeğim bugün ilk dozunu oldu ama kolu ağrıyor belli ki ağlıyor siz neler yaptınız ağrısı için veya kaç gün sürdü ağrısı? Diğer dozlarda bu kadar ağrı yapıyor mu
blgeblk ebru_e Kaç aylık şuan bizde önümüzdeki ay başlayacağız ama rotanın da 2.dozunu alacağız daha denk gelmesin diye erteliyoruz sürekli bu ayda 4.ay aşısı var. En çok yan etkisinden korktuğum şu menenjit
ikiprensannesi12 ebru_e ılk doz bızı aşırı rahatsız etti 2gun atesı vardı çok kötüydü calpol veya dolven verın 3saate bır degısımlı de verebılırsnz boz öyle yapıyorduk
maygirl ebru_e menenjit agir bi aşı bir tek bu aşı cok huzursuzluk yapti bizde.agirmis zaten doktr oyle demisti..calpol verdim oyle sakinlesti ve uyumustu ogün.
prensesannesimerve ebru_e ebru_e zaten ağır olduğunu doktor da belirtmişti ateşine çok dikkat et diğerlerinden çok farklı dedi. Ben ateş yükselmesinden korktuğun için 6 saatte bir ağrı kesici ateş düşürücü verdim kendisi de aşı olduğu için o gün full uyudu. Diğer güne bişeyi yoktu ama ben yine de koluna bacağına dokunmamaya çalıştım o kadar
ebru_e blgeblk 7.aydayız devletin yaptığı aşıları hissetmiyordu bile verem dahil. Bunda birkaç saat sonra ağrı başladı kolundan yaptı doktor. Şu an ateşini ölçtüm 37,5 şurup verdim ama hiç Böyle olmazdı. Geçirilen süreci düşününce yaptırmasa mıydım diyorum gerçekten
ikiprensannesi12 ebru_e evet bızımkıde oyleydı 3gun yaptrmayın demıstı ama ben 5gun yaptrmadm bacağında sertlık ve sıslık olduğu ıcın
Uzayyy Bugün 2. Doz olduk . Bacağından yaptılar . 13 aylık bebeğim . Asla bacağına dokundurmuyor ve çok huzursuzdu . Calpol verdim
prensesannesimerve Uzayyy sizin aşılarınız neden ay olarak ilerde olmuş. ilk dozunu 3 aylıkken 2. Dozunu da 5 aylıkken yaptırmamı tavsiye etti doktor ilkini olduk 2.doza az kaldı
ebru_e prensesannesimerve 38 i gördü ateşi vücudunu yıkadım biraz bez koydum alnına eklem yerlerine calpol da vermiştim su an 37.2yi gördük çok şükür ama yine bezi ıslatıp alnına koyuyorum. Umarım sadece bir gün sürer ateşi
Uzayyy prensesannesimerve her doktor çocuğun gelişimine göre bir aşı takvimi belirliyor . Bizimki 1 yaşında başlatmayı uygun gördü
Tazeanneyimbenn prensesannesimerve herkesin takvimi farklı oluyor anlamadım bizde 5 ay 2 günlüğüz bugün ilk dozu olduk 7.ayda 2.doz olacağız
yoncaburak ebru_e sadece menenjit aşısında sıkıntı yaşadık bizde ateşlendı aşı yapıldığı gece uyumadı sürekli ağladı ateşlendı calpol ver dedi doktorumuz 6 saatte bi verdım hep ama 2 gün sürdü sonra geçti şükür 2. Dozda herhangi bsey olmadı ama calpol yine düzenli verdım
vsleliz yoncaburak ikinci dozda ne farketti acaba bizim ikinci doza az kaldı insallah ateşlenmez ilki kötü gecti
Kuzey07 3 gün önce ilk dozunu bacaktan yaptırdık o gün gece çok ateşlendi kulaktan 39 u gördük ertesi gün normale döndü ama bacakta hala izi mevcut 🙁
motherisbackk ebru_e cuma yaptırdık cuma gecesi çok kötüydü ateşi çıktı huzursuzdu calpol verdik rahatladı. Cumartesi ve pazarda kötüydü çok bugün sorun yok ama
Bernnnn Ah o menenjit aşısı bizi de mahvetti🤦🏻♀️ sağlam çocuğu hasta etti resmen. 2 gün ateş ve ağrısı oldu. Geceleri huzursuzluk, ağlama vs. Düzenli calpol verdim. Sonra geçti. Aynı şeyleri yaşarız diye 2. Dozdan korkuyorum 😬
ebru_e Bernnnn bende de aynı durum var. Eşim devamını yaptırmayalım diyor. Becsero oldu ilk dozu diğerlerinden bende çok korktum.
ikiprensannesi12 taa oğlum çok kotu oldu bacağı sıstı sertlestı etrafı kızarmstı vücudu ateş gıbıydı durmadan ağlıyordu mecbur olarak verıldı kı genelde çocuklara ılaca karsıyım ama o caresız kalısımdan dolayı vermek zorunda kaldım
ebru_e mhmetali aşı yerine bakmadım doktoru bantladı ama kolunu hareket ettirince ağrıyor. Ağrının olması tamam ama ateş biraz korkutuyor beni 37 den aşağı düşmüyor tam düştü diyorum yavaş yavaş yine vücudu ısınmaya başlıyor