Ssude dün geceden beri moralim bozuk. Bebeğim 8 aylık olmak üzere doğduğu ilk günden beri anlaşıldı fakat teşhis 1 aylıkken kondu.
Süt alerjisi,dana eti ve yumurta.
3 gün önce yumurtayı açtık doktor kontrolünde kendim tükettim ilk kek olarak. Birşey olmadı sonra haşlanmış olarak tükettim dün gece kanlı kaka yaptı. O kadar mutsuzum ki herkes te böyle olacak diye birşey yok.
Bebeğime her türlü şeyler yapıyorum ama yoruldum galiba kendim için değil duygularım karışık. Elbette geçecek bir gün ama nasıl ilerleyeceğim ne yapacağım kestiremiyorum artık
Doktorumla iletişim halindeyiz bakalım 15 gün bekleyeceğiz tekrar deneyeceğiz