Ben süt ürünleri yanında yumurta da yemiyorum şuan. Baya zorlanıyorum açıkçası. Süt içmemek vs değil ama tatlı çok severim ve peynir çeşitlerini. Ama bebişlerimiz için vazgeçilebilir şeyler tabi. Şuan kek vs yapacaksam, kahveye koyacaksam bitki bazlı sütler kullanıyorum. Badem, fındık, yulaf sütü gibi. Kahvaltı da yulaf tercih ediyorum şuan için. Kırmızı meyvelerle,muzla gibi. Akşam yemeklerinde tereyağı kullanmıyorum. Paket ürünler, çikolata, tatlılardan bir süredir uzak duruyorum 🤪 fıstık ezmesi ve bala taktım bu ara tatlı isteğimi geçiştirmek adına 😂