Oğlum 28 günlükken yüzü ve kulakları tamamen egzama olunca doktora götürdük hemen o zaman doktoru süt ve yumurta diyeti yapacaksın dedi. Zaten doğduğundan beri beni emmiyordu göğsümü tutsun diye uğraşıyordum.O hafta emmeye başladı belirtileri de daha fazla ortaya çıktı. Tabi biz apar topar doktor arayışına girdik 3 farklı doktora gittik. Biri süt yumurtayı keserken,diğeri maydanoza kadar her şeyi yasakladı neredeyse. Zaten aşırı gaz,mukuslu kaka,hırıltılı soluk alıp verme, egzaması vardı.Tam sevinecekken göğsümü aldı diye bir de üstüne diyet alerji sorunları çıktı. Allahım ne zor günlerdi her gün ağlıyordum.Her geçti mi diye soracak olursanız 11 aylık olduk hala geçmedi. Süt yumurta diyeti devam fakat alerji diyetisyeniyle ilerliyoruz.Aldığım en doğru karardı bence oğlumla benim için.Baya yol katettik bıldırcın yumurtası yiyoruz ikimizde en azından proteini oradan karşılıyoruz. İnşallah bir aksilik çıkmazsa 3 aya alerjiyi atlatacağız. Anneler bende yaşadım hala yaşıyorum ve zorlandığım anlar çok fazla oluyor ama geçeceğine inancımızı yitirmeyelim.En kısa zamanda hepinizin yavruları sağlığına kavuşup istediği şeyi dilediği gibi yesin inşallah🌸