Başınız sağolsun çok çok üzüldüm Allah kimseye yaşatmasın .Bir doktor olarak birkaç noktada belki kafanızdaki soru işaretlerini giderir diye yazmak istedim.Çocukcu değilim 1500gr ile eve gider mi inanın bilmiyorum ama entübasyon sınırına gelen birini entübe etmemek de suç ve hayati risk teşkil eder .Aspirasyon yani sıvı kaçması bir komplikasyon yani olabiliyor ama ekip bunun için çabalamış mı burası önemli bir de tüp bazı nedenlerden çıkabilir fakat çıksa bile anında fark edilip müdahale edilmesi gerekir.Yoğun bakım hemen aranmış mı ?Aransa bile yer bulunup ekip gelene kadar bazen bir gün bile geçiyor esas sorun ilgili yoğun bakım yatağı bulabilmek 112bunu en hızlı biçimde yapmış mı bazen elde olmuyor maalesef arayıp yatak haber bekliyorsunuz vs vs…Kısacası ihmal de olabilir fakat elde olmayan şanssızlıklar silsilesi de olabilir bunu otopsi ve dava süreci belirler.Bunu asla olanları savunmak için asla söylemiyorum bu platformda bir anneyim ama bu süreçte sonucu değiştirmese gideni geri getiremese de tüm bu ihtimalleri bilin istedim🌸