benaslindayohum Öncelikle basınız sağolsun, cok üzüldüm. Yavrumuzun toprağı bol olsun insallah..🤲🏻 Aslında 2.500 kilo olmadığı sürece bebekleri küvezden çıkarmaması gerekiyordu. Tamamen hata doktorda, evet benim oglumda 1880 gramla yattı kuveze kilo vermesi derken 2 kilo ile doktor cıkardı, ki ben annesi olarak hocam 2bucuk kilo olsun oyle cıkarın dedim. Cunku biliyorum bu bebekler küvezden çıkınca ayrı bir özen gösteriliyor, daha cok hijyen evet bende şükür cok dikkat ettim, cok özen gosterdim ama hastalık girdimi isin içine herşey karışıyor. Benim oğlumda 1 ay evde kaldı 2nciye bir daha kuveze yattı. Cok sukur suanda evdeyiz rabbim bir daha da nasıp etmesin hasta olmasını. Hiç bir cocugumuza..🤲🏻