Berko yanlış anlamış olabilir misiniz? Bizim sağlık ocağı da illa 9. Ayda kan tahlili vereceksiniz diyor yoksa ben sisteme sallamasyon değerler giricem dedi . 1 yaşından önce kan testi vermek istemiyorum zorunlu değil dediğim halde sistemi boş bırakamam diye saçmaladı . Tabiki sağlık bakanlığını arayıp şikayet edeceğim kızımın sağlık geçmişinde sallamasyon değerler olmasını istemiyorum