Berko kızamık aşısı yaoiyrlar sadece 9.ayda ben yaptırdım etraf mülteci Afgan Suriye ve daha birçok bildigimz ülkelerden gelenler var geçen yazın kızamık bu insanlar yüzünden ülkemizde baya artmıştı ve çocuğu dışarı çıkartıyoruz iyi kötü parka goturuyrz sonuçta bulasici bir hastalık. Ben çocuğuma yaptırdım hiçbir sorun olmadı hatta bnm çocuğum kizamikta geçirdi ama kızamık aşısı da olduğu için çok şükür atlattık bence yapın