mmry99 merhaba, ben aldım kızım için . Seda Özcan dan aldım asla öyle ağlamaya bırak ağlasın beşiğe koy başında otur sandalyede bekle kağıda bekle vs şeyler yok yani klasik metot değil zaten öyle olsa asla çocuğuma bunu yapmazdım . Güvenini zedelemezdim. Kızım 5.5 aylık falandı 4. Ay uyku gerilemesi uzun sürdü emerek uyurdu gece kucağımda uyurdu yanımda uyurdu beşik dışında ve sürekli uyanırdı ‘önce saat başı uyanırdı sonra 30 dk da bir uyanır oldu sonra 10 da anca uyuyup uyandığı zamanlar oluyordu . Kucağımda emzirerek sabaha kadar tutardım Birgün sinirimden ağladım eşim bu böyle olmaz yok mu bir çaresi dedi eğitim almaya karar verdik . Seda hanımla iletişime geçtim görüşme yaptık . Kızımı iyice tanıyıp ona özel program oluşturmak için sorulardan oluşan bir soruya gönderdi ve 3 4 günlük bir rapor istedi ne zaman uykusu geliyor nasıl uyuyor gün içinde neler yapıyor video falan attım hatta sonra kızıma özel bir program yaptı özelden görüştük anlattı süreci . Kızım gece 1 2 de uyur gündüz 11 e kadar sürekli uyur uyanır haldeydi ve çok mızmızdı ne gündüz ne gece uykusu vardı önce uyku saatlerini düzenledik sonra emme işini bıraktık sonra beşiğinde uyutmaya geçtik yani böyle aşamalı aşamalı yaptı yani şuan beneğim desteksiz bir biçimde beşiğine koyduğumda 10 -15 dk içinde kendiliğinden dalıyor. Araya diş ağrısı girdi eğitimin zamanından yememek için bir süre ara verdik diş ağrıları geçene kadar sonra devam ettik derken şuan kızım 9 aylık. 9 da uyur sabah 7.30 gibi kalkar gece 1 yada 2 kez rüya öğünü yaparım onun dışında uyur. Ben memnun kaldım çocuğum daha mutlu daha güzel gelişim göstermeye başladı. Doktorumuzda faydalı buldu . Eşimde bende çok memnun kaldık hayat kalitemiz arttı açıkçası . Eğer eğitim düşünüyor iseniz tavsiyem şu ağlamaya bıraktıran eğitimcilerden uzak durun lütfen bebeğinize bu zararı vermeyin ağlayarak uyur alışır diye bir şey yok. Ha benim kızım ağlamadı mı sürece direnmedi mi direndi ama Seda hanımın dediği gibi her ağladığında öptüm kokladım sakince konuştum asla sen ağla ben seninle şuan ilgilenemem moduna girmedim sarıldıkça hafifledi süreç uzundu bizim için ama sonu güzel oldu .