saat su an 3.48 ve 10 aylık kızım hala uyanık. aylarca eğitim alayım, alsam mi, kendim mi düzeltsem diye diye buralara geldik. kendim başaramadım.. instagramda bebek uyudu (kıymet hanım) sayfası var sabah başlıyoruz eğitime inşallah. bu eğitime öcü gibi bakanlar var ama olmuyorsa bi düzene girmiyorsa sizinde dediğiniz gibi kendi akıl sağlığımız için bence başvurmalıyız. bende böyle bi hayat yaşamak istemiyorum neticede hiç bir annede sabah ezanına kadar uyumayan bi çocuğu bu da böyle diyip kabul etmez diye düşünüyorum.