mmry99
Ben uyku eğitimi almadım ama zaten uyku saatlerimiz hep belliydi dışarı çıktığımızda bazen en fazla 30 dakika aksamıştır.sallayarak ya da emerek uyurdu.
7.aya girmemizle beraber 1 uykusunda emzikle daldı sadece süpürge sesi açıktı bende bu şekilde uyuyabilecek artık diye 5 gündür sadece gündüz uykularında saati gelmeden 10 dakika öncr emzik,süpürge açıp yanına yatıyorum pat pat yapıyorum uyuyor.
Bu da yine desteksiz uykuya giriyormuş ama uyku sürelerimiz halen 40 45 dakika bende onu uzatmaya çalışıyorum en azından 1 saat uyusun diye