Kızlar özel bir hastanede hemsıreyim bu arada, dün gece rahst edemeyip radyoloji doktorumuza gönderdim. İlk ultrason raporu ve smdıkı bacak görüntüsünü,
Kilodandır dedi ve ilk rapor gayet yüksek değerlerde, gerilemesi o kadar imkansız dedi. İçini rahatlatmak istiyorsan gel bakalım dedi.
Bu sabah da cocuk doktorumuza görsel olarak gösterdik hastaneye gitmeden.
Kilodandır dedi oda, belki boğum hizasında kayma olabilir ama kalça çıkığı yok, muayenelerde de bakıyoruz dedi. Oda yine içini rahatlamk istersen gene rsdyolojik olarak baktıralım dedi.
Benım de içim bir hayli rahatladı.
Yüz üstü koyup boğum cizgildrinn orantısına baktım diğer çizgiler eşit fakat sağ bacakta ekstra bir boğum var.
Sanırım problem yok ama 10 gün sonra cocuk doktoru ile rutin kontrolümüz var, orada tekrsr detaylı ıncelettireceğim🌸