ysmnp ay ben sohbet açtım ama kimse dönmedi kızım 2 aylıkken ultrason çektirdik birşey yoktu o günden beri ayağını kaldirdigimiz zaman kızımı yan yana basıyordu şimdi 5 buçuk açlık kaldirdigimiz zaman ayaklarını açık basıyor sorun olabilir mi yoksa buyudkce normal mi yaşan var mı