Busniltos yoncaburak boğumları cok umursama dedi . İçimi rahatlattı aslında siz de sımdı böyle diyince gene acaba mı oluyorum
Muhendissanneee Şimdi doktordan çıktık röntgen çekildi bişey yokmuş çok şükür 🤲🏻 doktor boğumlarla alakalı değil ama sizde genetik yatkınlık olduğu için bakılması iyi dedi. Düz tabanlık varmış onun için de 1 sene sonra gelin ona yönelik bişeyler yapalım dedi
yoncaburak Busniltos yani boğumların normalde aynı olması gerek ama fiziki olarak bir sorun yok hersey olması gerektiği gibiyse eminseniz eger siz bilirsiniz elbette hekimler değerlendirmiştir
Bircicekannesi59 ysmnp ay ben sohbet açtım ama kimse dönmedi kızım 2 aylıkken ultrason çektirdik birşey yoktu o günden beri ayağını kaldirdigimiz zaman kızımı yan yana basıyordu şimdi 5 buçuk açlık kaldirdigimiz zaman ayaklarını açık basıyor sorun olabilir mi yoksa buyudkce normal mi yaşan var mı