Satranc Eşim aslında Ağrıyı yazmayı düşünüyordu. Hatta ilk sıraya. Ama ben dün gece forumda Ağrıyla alakalı okuduklarımı gösterince şuan vazgeçecek gibi birşey ☺️. Ben Batman istiyorum orayı da yazacağız. Yani onun dışında Iğdır Erzurum Van vs gibi düşünüyoruz. Siz nereleri düşünüyorsunuz. Bir de ne zaman gelir acaba tercihler. Bir an evvel gitmek istiyorum. Nisanda da ev sahibi çıkmamızı istiyor. O süre gelmeden de çıksa belli olsa gitsek de düzenimizi kursak istiyoruz ama hayırlısı olsun inşallah hakkımızda❤️