zeynep13 ftslbs şuan da benim eşimde polislik eğitiminde Allah izin verirse Ağustos’ta görev yeri belli olacak ve başlayacak , çalışma saatleri nasıl acaba , değişiyor tabi saatler ama ben yine de merak ettim , :)
nhlbkrts Merhaba ben de polis eşiyim. Zonguldaktayız. Geçen yıl ibka verdik. Ama bu sene gitmek istiyoruz. İnşallah güzel hayırlı bir yer çıkar da olur. Buranın her yeri yokuş iki çocukla arabasız bir yere gitmek imkansız o yüzden ben de buradan bıktım. Mümkünse dümdüz bir şehir olsun istiyorum. ☺️ Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah.🏖️
tinna Satranc 😂 neden öğle korkacak bir şey yok ki sonuçta İstanbul’un bi ilçesi çok rahat öğrenirsin zamanla gider gelirsin her türlü alışırsın. 😂 hiç bilmediğimiz ne yerler gördük insan bile yoktu bura cennet bahçesi
cihangirm Satranc çok zor canım ya gerçekten zamanın çoğu yolda orda burda bitiyor yapmak istedifin seyi yapamiyor insan
tinna Satranc 😂😂 gerçekten yoruyo bi yerden bi yere gitmek çok zaman alıyor. Trafik vs ama bazen mecbur eş ve görev nereye yaşantımız oraya 😂😂
Aryaderin Satranc bizde Kars sarıkamıştayız böyle işte 😂😂 Eşim asker burdan gitmeyi iple çekerken 2 hafta önce 1 yıl daha kalacağımız şokunu hala atamadım üstümden ☺