nhlbkrts askerler için ığdırı hic tavsiye etmiyorum çalışma şartları berbat. Sosyal yönden de asla hiçbirsey yapacak ortam yok tek cadde, hastane deseniz tek devlet asla ilgili degil özel hastane Allaha emanet, kiralar suan o kadar gereksiz bi yükseklikte ki sanki evler dört dörtlükmüs gibi