sahrabalam2 Ben de çocuğumdan daha hiç ben açım Yemek yemek istiyorum gibi bir cümle duymadım. fakat öğlen saat 1′de yemek için sofraya oturuyoruz bazen öğlen yemek yemek istemiyor. Eskiden çok zorlardım ye ye diye çeşitli oyunlar yapardım. şimdi sorun etmiyorum öğlen aç kalınca Tabii Biz de ara yiyecek diye bir şey yok, aralarında hiçbir şey vermiyorum . Akşam yemeğinde güzel yiyor . Hatta bir kere öğlen 13.00 de yemek yemedi akşam 7′ye kadar hiçbir şey vermedim, asla asla et ürünü koymaz ağzına o gün ilk defa köfte yemişti