sahrabalam2 sizi öyle iyi anlıyorum ki hatta şuan kendi annemi de anlıyorum ve çok üzülüyorum ona çekrdiğim için. Bende aslaaaaa aslaaa yemek yemeyen bir çocuktum. Annemde peşimde gezerdi yemezdim. Bu böyle 14-15 yaşımı buldu. Şimdi hiç bir yemeği seçmiyorum. Sizinde bebeğiniz böyle olur inşallah.
Oğlum 15 aylık yemeyince bazen çok sinirleniyorum aç kaldı diye kafama takıyorum ama lütfen takmayalım kendimden biliyorum geçici bir süreç ve bırakın yemesin bakalım nereye kadar yemeyecek. Kendinizi yıpratmayın fazla