sahrabalam2 hayır, siz çok iyi bir annesiniz.
Merak etmeyin, hiçbir şey olmaz. Aç uyumak kendi tercihi sonuçta. Belki sabah uyandığında çok güzel bir kahvaltı yapacak bu sayede.
Anneliğinizi ne siz sorgulayın, ne de başkasının sorgulamasına izin verin.
Tekrar söylüyorum, iyi bir annesiniz.🤍