Aslananne1 zaten yeterince kızımın arkasında dönüyorum ama hareketten kastım bu değil tempo yok hergun bir yere gitmek bile bir tempo bana göre çünkü evde kaldıkça yemek yapıyorsun yaptıkça tadiyorsun üstelik her yediğinde uzaniyorsun ve bebegm büyüdüğü için gece uyanma sorunum kalmadı ki uyku en büyük kilo sebebi görselde sknti yok boydan kurtariyorm ama hayatımın hiç bir döneminde böyle kilo almadım hamilelik dahil o yüzden biraz can sıkıyor yoksa memnunum aslnda bu halimden de azck kilo ayıp örter derler