bal012 Deletedmom_110 leblebi gaz yapmıştır canım ödem tutmama sebep olmuş leblebi şişirir e çünkü bol bol pırt yap geçer o 🤣🤣🤣
GemlikZeytini Deletedmom_110 1 63 üm 57 kiloyum böyle iyi ya çok zayıflayıncada yanaklarım göğsüm eriyor sanki🥹
bal012 Deletedmom_110 kız bir çay bardağı ne demek haberin var mı senin😁😁 neyse onla birşey olmaz ödemin gitsin rahatlarsın
Deletedmom_110 bmmomss ya aşkımmm bebeğin ne kadarlık inan bak ekmeği kes pilav vs gidiyor ama bende ki sorunu anlamıyorum yemediğim halde alıyorum o daha kötü
Deletedmom_110 Feyzosumunannesi Özden denilen bayana bayılıyorum ama yapı gereği ince kadın benim genetikte yapıda bozuk annemler teyzemler baskül ailesi gibi 🤣🤣🤣 halam desen aynı Antep’ten ne cıkar
Aslananne1 Deletedmom_110 kız bide her gün tartılma haftada bir defa tartil oda aç karnına sabah lavaboya gittikten sonra tartil😀
oglumubeklerken Deletedmom_110 sabah kalkıp tuvaletinizi yaptıktan hemen sonra tartılın su içmeden. En doğru sonuç o zaman alınıyor. Bi de tartı parke üstünde falan olmasin banyoda tartılmak daha doğru oluyor zemin olarak
hicpismandegilim Deletedmom_110 Günde en az üç litre su içmemiz lazım ama ben böyle yazıyorum uygulama sıfır 😄
Deletedmom_110 bal012 daha yemeyin o zaman leblebi çekirdek 😀😂😂😂😂 ay nbymmm evde habire yiyesim geliyor