humeyradmn bananeabiya annemdeki yeşil ledli olan bendeki gri letsiz olan. 2 ay arayla aldık anneminkinin bariz emiş gücü düştü ama benimki maşallah taş gibi bence fazla akıllı ve özellikli olunca çabuk eskiyor. Ben memnunum tabi ağır süpürge ama halıya yapışıp tertemiz ediyor
bananeabiya humeyradmn emiş gücü düşme olayını ben de okudum ledli olanda özellikle. Led bi yandan güzel yani dysondaki gibi ama bi yandan da dediğin doğru vırt zırt ekliyolar iyice kompleks oluyor sorun çıkıyor 🥲
123321123 Bende 2019 senesinde almıştım ışıklı olan seriden tek olumlu yanı ışıgının olması yerde ne var ne yok gösteriyor ama cekim gucu cok zayıf ve aşırı hantal mobilyalarıma hep carptım iz oldu en yakın fırsatta dysona gecmeyi planlıyorum
Uzayyy bananeabiya 2021 de aldım . Hiçbir sıkıntı yaşamadım . LED’ler öyle kolay bozulabilen türden değil. En üst modelini almak varken alt modelini kesinlikle almayın . Ledsiz olanı hiç almayın .
bananeabiya Uzayyy eşim de almışken en iyisi sonuncusu neyse onu alalım uzun süre gitsin diyor. Model düşük olunca ilerde parça bulmak falan da zorlaşıyor o konuda haklı. Teşekkür ederim 💐
Aynenkanka bananeabiya bende bu da var dyson da var büyük temizlikte bunu kullanıyorum ve gerçekten çok güzel çekim gücü yalnız ben 2280₺ ye almışım yeni fiyatına şokingen 😱
bananeabiya Aynenkanka sorma kız fiyatlar uçtu resmen ki daha da uçacak. Yeni zamlar gelmeden bi an önce alalım dedik. Benim de aklımdaki bi bu bi de ledli olan ikisi arasında kaldım. Teşekkür ederim 💐
sena2301 bananeabiya canım dyson aldım diye satmayı düşünüyoruz maratonun ledli modeli mavi olanı, çok temiz hiçbir sıkıntısı yok düşünürsen görüşebiliriz
bananeabiya Lina099 miele ben de duydum hatta ablam kullanıyor çok memnun ömürlük dedi ama hantalmış biraz
Aynenkanka bananeabiya ledli de kankamda var çekimi bence aynı onunkini de denemiştim sen bilirsin canım kullanıcak olan sensin içine hangisi siniyorsa onu al, şimdiden güle güle kullan🙏♥️
bananeabiya eda-1amine kız fakiriz diyoruz da dyson stokta kalmamış diyor sitesinde sjdjfjf bi biz mi fakiriz anlamadım 🤣🤣
limonzeytinmom bananeabiya Ben 2 senedir kullanıyorum mürdüm rengini. Her renginin özelliği farklı ona dikkat edip alın 👍ben asırı memnunum. Şöyle söyliyim 18 gün önce dogum yaptım normal dogum. 11.gün evin heryeirni süpürdüm. Hafif yani cekim gücü iyi. Bebeğim uyurken bile süpürüyorum düşün 🤭 sesi rahatsız edici değil
bananeabiya limonzeytinmom evet dün baya araştırdım sitesinden hepsinin özellikleri farklıymış. Yaa içime su serptiniz su an doğum sonrası bile rahat kullandıysanız çok iyi 🥰💐
bananeabiya limonzeytinmom mürdüm olandan aldım kız dün eve gelince denedik ef-sa-ne. Allahım kocamı bırakıp bu süpürgeyle evlenesim geldi o kadar güzel ki ahdjfjfjcj. Hele o başlığın halıda kayışı of anlayamazsınız müthiş bir şey 🤣