Selam arkadaşlar 👋🏻 elektrikli süpürgemi değiştirmeyi düşünüyorum çünkü rezalet bir süpürge ve almışken de iyi bir şey almayı düşünüyorum. Philips marathon serisini çok övenler var ama olumsuz yorumlar da gördüm kafama takıldı. Kullanımı rahat mıdır çok yorar mı ağır mı? Çıtkırıldım bi insan değilim ama seyid onbaşı gibi de sırtlayamam süpürgeyi fıtığım var🥲Bi sürü de modeli var ledli falan ama hangisini alacağımı bilemedim yardımcı olabilir misiniz 💞