bananeabiya ben yıllardır kullanıyorum. Dyson falan asla ihtiyaç duymayacağım kadar iyi süpürüyor. Evlenirken çok araştırıp aldım. Bence hafif. Boyuma tam uygun. 1/68. Kullanımı kolay, çektiğimde kolayca mavera yapabiliyor. Toz haznesi kolay temizleniyor. Boru kısmı kırıldı ama servisten demir olandan aldım. Başka da bir şey olmadı. Emiş gücü azalırsa filtreleri değiştirirsiniz, olur biter. Bu performansla on yıl daha kullanırım gibi görünüyor. Benim alırken en dikkat ettiğim şey ileri geri süpürürken süpürgeyi kaldırmadan bunu yapabilmekti. Çok şükür ki yapıyor. Ben tavsiye ederim. Alabileceğiniz en iyi kablolu süpürgedir