civcivoz baştan beri okurlarsa zaten beğendiğim yada cvp verdiğim postlarda ne anlatmam gerektiğini tam anlamıyla anlarlar üstün körü okumakla değil ayrıca herkesin hür ifadesi şunun gibi düşünelim mesela aşı karşıtı çok insan var ama ben değilim özel aşılara kadar yaptırdım burda çıkıp ben yaptırmam diyeni de okudum bu kadar yorum yapmadım herkesin kendi bedeni kendi çocuğu, açlık tokluk şekerim 72 çıkıyorsa zaten şeker hastası değilsiniz bal pekmez reçeli de dokturum söylediği için yazdım tabiki ekmek hamurda yükseltir ama ben hamileliğim boyunca dikkat ettim tam buğdaylı ekmek tükettim hobini gırtlak hamur yemedim çok şükür oğlumda sağlıklı Rabbim herkese sağlık sıhhat versin bu kadar uzatılması da sıktı