agustosta canım benim şeker yüklemesi yaptırmak istemeyebilirsin ama çok saçma demen aşırı saçma. Eğer yükleme istemiyorsan dahiliyeye gidersin şeker ölçüm cihazı alırsın sabah akşam aç tok sürekli kontrol edersin. Ben size kendimden örnek vereyim, ilk hamileliggimde çıkmamıştı şeker ikincisinde çıktı ve ben hamileliğimde toplam 3kilo aldım bebegim iri bebek değildi aksine kilosu hep geriden geldi ve suyum normaldi sıkı diyete rağmen son ay şekerim dusmemeye başladı ve insülin iğne kullanmak zorunda kaldım. Hayat her zaman ezbere yasanmiyor malesef gebelik şekeri var diye herkes çok kilo alıp bebeği iri olmuyor her zaman iki kere iki dört etmiyor sevgili anne.