İlk gebeliğimde tok karna şeker yüklemesi yapmışlardı hiç rahatsız olmamıştım kan vermiştim her şey yolundaydı. Bugün aç karna gitmemi istediler 250 ml şekerli limonlu su verdiler bu sefer asitli değildi. İçtim ve 20 dk sonra başım döndü, ateş ve ter bastırdı, midem bulandı, sonrası mâlum afedersiniz hepsini hastanenin ortasına çıkardım 🤮 Doktorumun yanına gittim yaptırmak istemediğimi söyledim. “Peki senin tercihin” dedi. Aynı durumu yaşayan var mı? 😵💫