agustosta her kilolu hamile kalan hamileliginde kilo vermez ve şekerimin çıkmasının sebebi 3kilo almam değil yalnız algılama probleminiz var sanırım. Genelde herkes ezbere hamileyken çok kilo alınca, bebeğin suyu çoksa, bebek iriyse şeker kendini belli eder zaten deniyor. Ama bende tam tersiydi bebek iri değilse suyu normalse az kilo alınmışsa gebelik şekeri yoktur demek yanlış buna örnek verdim. Doktorum bile alışılmışın disinda bir gebelik şekeri tablosu bu diye sasirdi. Ayrıca neyin vebali pardon? Burda sizin gibileri dinleyip Yükleme yaptirmayip üstüne şeker cihaziyla kontrol etmeyen bir anne eğer şekeri varsa bebeğine daha çok zarar vermiş oluyor . Yükleme yaptirmak zorunlu değil öyle olsa doktorlar bize bırakmaz kararı ama yaptirmiyorsa da önce açlık tokluk bakılmalı sonrasında da cihazla takipte olunmalı bence vebal alan biri varsa o da ezbere yaptırmayın çok zararlı diyenler. Yaptırmak zararlı da şekeri bilmeden beslenmek çok mu yararlı bebeğe? Şekeri kontrol altına alınmayan gebelerin Son haftalarda anne karnında kaybedilen bebekleri? Doğum sonrası ani şeker dusmesiyle günlerce yoğun bakımda kalan hatta kaybedilen bebekler? İnanın siz de umrumda değilsiniz de sizin vesilenizle buraları okuyanlar bilinçlenir belki diye cevap veriyorum size yoksa cahille sohbeti çoktan kestim✋🏻