-sevimlipolyanna- 6 aylik bebegimiz. mukuslu dışkı hariç tüm belirtiler bizde de vardı. Cocuk alerji doktoruna götürdük. Kollarindan deldiler minik minik. Gıda alerji testi temiz çıktı. Doktoru 2 yaş altinda oldugu icin diger testleri yapamiyoruz, polen olabilir, kimyasal olabilir, koku, hayvan tüyü, toz. Hersey olabilir . Dikkat edin dedi. Hergun supuruyorum evi. Evde kedimiz de var. Birlikte uyuyorlar. Once o sandık. Ayırdık. Düzelmedi. Sonra yumuşatıcı kullanmayı kestim, çamaşırlarını 2 kez durulatmaya başladım. Düzelmeye başladı.