153s34 genetik faktörlere bişey diyemem tabiki ama tetikleyici olduğunu düşünüyorum ben.mesela yumurta akı warmış 9. Ay aşıda sağlık ocağı ben yapmam hastanede yaptırın dedi.yumurta akına alerjisi war oğlumun nası güwenipte yaptırim.anaflaktik şok geçirdi zaten 1 kere adrenalin werdiler el kadar bebeğe.aynı şekilde laktoz olan aşılarda warmış.3 aydır diyetteyiz okdr çok şükür düzelmeyedw gidiyo oğlum yumurta sarısınıda açtı doktorumuz bütün emeklerini heba edemem aşı için.alerji düzelince bakarız