deleted20517 Atlasligunler kızımın adı Elisa ama hep kendine ecii eciimm diyor bende anlamadım nerden uyduruyorsa🤭😅
TubaB Atlasligunler 13 aylık arada “meye” diyor adını söylemeye çalışıp çalışmadığına emin değilim nasıl anlıyoruz 😅😅(Meryem)
delirmeceler Atlasligunler oğlumun adı noyan arden oyan ayden diyor kızımın adı talya adel taya ade diyor
1anaa2evlat delirmeceler ne güzel ismi varmış maşallah ismiyle yaşasın sağlıklı sıhhatli ömürleri olsun🌸
rukiyegarip35 Atlasligunler 4 yasında oğlum adı ismail içmaçi derdi sımdı içmail dıyor 😂 4 aylık kardeşine de (zeynep) zeybep dıyor 😂😂
mykskl Atlasligunler hıı hıııı diyor 😂😂 henüz 9 aylık olduğu için ablası biz Hamza Hamza diye seslendikçe oda hııı hııı diye cevaplıyor kendinde bal pamuğum ya ♥️
CizerBirAnne Kızımın adı Hüma. İlk söylediği zamanlarda humma diyordu 😄 artık dümdüz söylüyor komple adını soyadını 🥹
atlasmom27 Benim oğlumun ismide Atlas 39 günlük sizin yazınızı okuyunca ileride nasıl söyleyecek ismini merak ettim heyecanlandım 😇
Kader3851 Atlasligunler kızım adını soyadını yaşını soyleyebiliyor ama kardeşinin adını net söyleyemiyor Alparslan çirkin appassan die seviyor kardeşini 😂 (32 aylık)