feyzaninemresi Atlasligunler kızım küçükken kendisine İyif derdi, Elif ismi 😅 şimdi 4 yaşında, kardeşine seslenirken Emle diyor Emre yerine 😂😂 bakalım Emre bey kendisine ne diyecek 🤷
Zeynepelcin Atlasligunler 23 aylik kızımın adı Elçin kendine Elçi diyor. Kardeşi 2 aylik onunda adı da meriç orada Elçi diyor🙂
Biz3kisiyiz_ Atlasligunler Ninaa Lina ismi 🤍 ben tekrar ettirirsem söylüyor yoksa söylemiyor henüz 🙈 18 aylık
Dhi Biz3kisiyiz_ hahah bazen ürkütücü oluyor :D 3 yaşında bir çocuğun anne agumentin ne zamna içecez demesi korkutucu:D:DD:
Kumsalbebek1 Benimkisi 18 aylık henüz kendine bebekkk diyor 😄 benim ismim Tuğçe bana dutçe diye sesleniyor 😄😄😄
Hilaltas aptallarsizi oğlumun adaşıı 😍 benim oğlum şu anda 7.5 aylık daha baba dede kısmındayız biz ben de merakla bekliyorum bakalım nasıl söyleyecek 🐣
Zeyezel Atlasligunler Rüz Douk ( Rüzgar Doruk ) diyordu. 😂 Ayaz Bulut henüz telaffuz edecek yaşta değil :)
alitahadady bebitonunannesi_ benim oğlumun ismi de Ali Taha bakalım ne diyecek kendisineee daha minicikk ama ilerideki konuşmalarını çok merak ediyorumm🥰
1sirinannesi Atlasligunler Adı Şirin Buse buseyi kullanmıyoruz o kadar pişmanım ki iki isim koyduğum için kendine şiin diyor 😂
Atlasligunler 1sirinannesi bizim de iki isim. Ben de pismanım koyduğuna gerçi eşim çok ısrar etmişti. Bende tek isim en iyisi
mnkanne1 Atlasligunler Aybars adı Aybas diyor kendi adına ama mesela annenin adı ne diyoruz anne babanın adı diyoruz baba diyor bizim isimlerimizi söylemiyor ☺️