iyikiianneyim Atlasligunler oyyyy bebitomun adaşı 😍 valla biz daha 6 buçuk aylığız bakalım bizimki Atlasa ne diyecek
Deletedmom_113 Atlasligunler bizimki Ahmet Asaf adını telafuz etmiyor kardeşi dogudu iki ay önce ahmiş abi oldu dedik aklında kalmış olmalı adın ne dediğimiz de abi diyor kim yaptı bunu abi 😀
Dhi offff çok imreniyorum şu bebek konuşmalarına benim oğlan dümdüz sanki yetişkin gibi hep düz telaffuz etti her şeyi ilaç isimlerini bile benden düzgün sölyor:D:D sadece şu an antiiyotiğe '‘antipotik’' diyor o kadar:D adı deniz dümdüz deniz diyor :D
Hilaltas aptallarsizi oğlumun adaşıı 😍 benim oğlum şu anda 7.5 aylık daha baba dede kısmındayız biz ben de merakla bekliyorum bakalım nasıl söyleyecek 🐣