birfincantuzruhu Asel_aygn adını tek söylemez ben nolur nolmaz diye ilk öğrettiğim şey adı soyadı anne ve baba adı oldu 😂 Şimdi ad soyad vermeyim de adı Ediz sonuna da soyadı 😂
YagizAlinin_annesi Atlasligunler 16 aylık daha ismini söylemiyor ama kendiyle alakalı birşey diyecek olduğunda men men diyo kendini gösterip 🤗🫶
1anaa2evlat Atlasligunler oğlum 30 aylık ismi Altay attay diyo net şekilde ama Altay değil attay diyo kardeşi yani küçük oğlum 15 aylık abisine aytaaa diyo büyük oğlum kardeşine aliiii diyo icim eriyo duydukça 🥰🥰
1anaa2evlat delirmeceler ne güzel ismi varmış maşallah ismiyle yaşasın sağlıklı sıhhatli ömürleri olsun🌸
melteMeric Atlasligunler oğlumun ismi Meriç 20 aylık biz seslenince taklit ediyor uzatarak meeeemiiççç diyor bizimle dalga geçiyor 😂😂😂
beyoglu67 Atlasligunler ikk zamanlar epek diyodu(ipek demek istiyo)🤣 Kardeşinin ismi de yaman Gayet güzel söylüyor. 25 aylık kizim 40 günlük de oğlum
Annesininprensesi55 Atlasligunler Kızımın adı Duru kendine Duyu diyo telefon da resmini görünce anne duyu duyu diye söylüyor 😁😁😁
Elisaseleda Atlasligunler kızmın ismi elisa Asel daha telaffuz etmesi için çok erken amaa çok merak ettim şimdi nasıl söyler ☺️☺️
Betelgeuse_ Atlasligunler ismi Leo 💙 henüz kendi adını söyleyemiyor ama kuzenimin kızı oğluma Yeyo diyor 😁 benim de çok hosuma gitti ben de bazen Yeyo diyorum
alitahadady bebitonunannesi_ benim oğlumun ismi de Ali Taha bakalım ne diyecek kendisineee daha minicikk ama ilerideki konuşmalarını çok merak ediyorumm🥰
Rozeee Kızımın adı Esila 30 aylık doğum günü kutlamayı çok seviyor İyiki doğdun eşiaaaa diye geziyor ortalıkta 😂😍😍