Kızıma hamileyken esinlenelim kavgalar bağırmalar ağlamalar yaşadım eşim madde kullanıyordu ve boşanma derecesine geldim 9 ay boyunca her gün ağladım her gün stres bebeğim doğdu şuna 3 aylık yüksek seslere ağlıyor korkuyor ablası ağladığında oda ağlıyor bence anne hamileyken ne yaşarsa çocuğa geçer yengemde hamileyken anneannemle kavga etti şuna yengemi oğlu annneannemlferi asla sevmiyor… elinizde değil biliyorum ama üzüntüden stresten uzan durun çocuğu çok etkiliyor :(